GAMBAR SERAM YG SEMPAT AKU RAKAM (18 SG)

[AWAS!!! TIDAK SESUAI UNTUK PENGHIDAP DARAH TINGGI]
Kejadian terjadi pada sekitar pukul 11 pm,
malam tu aku rasa lain macam sikit,
xtau la plak nape,
ketika itu aku tengah study kononnya,
meja aku bersebelahan dgn tingkap
bilik aku tingkat atas sekali, 
tengah study punya study,
tibe2............
ak sempat merakam gambar,
yang agak menakutkan aku,
ketika itu jam mnunjukkan hampir pkul 12 pm,
aku hampir pengsan,
tetapi ak cube kuatkan diri
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 AWAS!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
*gambar yg boleh menaikkan darah rendah kepada tinggi
pehhh....
2 jam kot nk tunggu download note,
pkul 3 lebih kot bru siap download.
konklusinya:
nak suruh budak dapat 4 flat tpi intrnet slow cam siput.
nnti klu internet laju xstudy plak..online je memanjang...hehe